02 June 2008

Selamat Hari Guru 2008



16 Mei 2008. Apa yang istimewa bagi saya tentang Hari Guru 2008 tahun ini?. Ada sedih dan gembira. Ok yang menjadikan saya gembira adalah kerana hari ini juga artikel saya disiarkan di dalam Utusan Malaysia. Tak sangka dapat masuk juga walaupun sebenarnya saya tak confident masuk ruangan hari ini sebab dah lewat email kepada Utusan Malaysia.

Selain itu banyak ucapan selamat hari guru daripada pelajar-pelajar terutamanya daripada DPPI sendiri. Terima Kasih kerana masih ingat pada saya yang entah apa-apa ni. Keduanya saya rasa sedih sebab pelajar glorious DPPI 6 yang tak serik-serik dengan program gila-gila mereka, sekali lagi buat gempak! Sambut Hari Guru bersama mereka di DS1 pada jam 5.30 petang. Ada potong kek, nyanyian, ucapan dan makan bersama-sama. Ya mereka ini memang istimewa bagi saya kerana susah senang DPPI 6 tak pernah berenggang dan saling membantu antara satu dengan yang lain.

Terima kasih DPPI 6...kalau ada masa tahun depan buat lagi!

No comments: