07 January 2009

AllahhuAkbar, Allah Maha Besar.


ENTRY kali ini saya tidak sanggup memaparkan gambar-gambar penderitaan rakyat Palestin. Utusan Malaysia Online memaparkan kekejaman Israel KEJAM!KEJAM!KEJAM!.

Betapa kerdilnya kita disisi Allah. YA ALLAH, Ampunkanlah kami andainya selama ini kami sudah jauh berpaling dari Mu. Kami tidak sanggup lagi diuji andainya inilah ujian Mu yang terbesar. Ku hanyalah hambaMu yang berlumur dosa... Ku mohon redha dan ampunanMu.

Kepada semua yang terlibat dalam Seminar Cabaran Umat Islam Masa Kini semalam yang dianjurkan oleh FPI dan PERSEPSI..Terima kasih segala-galanya.

4 comments:

Nadia Elena said...

Tahniah buat Ustaz atas seminar yg tlh berlangsung dgn jayanya..Walaupun bertindak sbg penceramah pd sesi warming up, namun byk input berguna yg kami perolehi..Saya bangga atas kesungguhan Ustaz mencari bahan & informasi berkenaan dgn tajuk seminar tersebut..Semoga Ustaz akan terus maju ke hadapan..Amin..

mizbi said...

salam ustaz..

mengenai serangan israel ke atas palestin, kita hanya mampu berdoa semoga allah memberi bantuan ke ats mereka..

cuma ustaz, ana cadangkan fpi adakan kutipan derma untuk palestin..mungkin itulah sumbangan yng terbesar kita boleh bagi..

tahniah atas kertas kerja yg ustz bentangkan semalm.. terutama mngenai ekonomi umt islam.. sedikit sebyk memberi manfaat kpd semua..

Afiq said...

salam ustaz...

semoga ikhwan kita di sana kuat semangat disana... sedih didsini tidak mampu membantu... hanya mampu berdoa kpd-Nya...

Allahuakhbar... apakah cubaan-Mu Ya Allah....

Tentera Muslim pasti menang!

p/s : tahniah program seminar berjaya... harap2 diteruskan agenda ini utk kesedaran para pelajar... sebab mereka MUDAH LUPA.... Wallahua'lam...

RAHISAM RAMLI said...

Salam Nadia-ilmu yg sedikit Allah anugerahkan harus dikongsi.
Iqbal-bagus idea tu-proaktif..insyaAllah boleh kita laksanakan. Cakap saja pun tak guna juga ye tak? TQ
Afiq-besar sungguh ujian Allah...kalau sy sendiri tak tertanggung.