03 February 2009

Bengkel Kerjaya Graduan (DUUS 6)






























ALHAMDULILLAH...segala perancangan untuk menjayakan Bengkel Kerjaya Graduan untuk siri pertama yang terdiri daripada bakal graduan daripada Diploma Undang-undang dan Syariah (DUUS 6) telah sempurna diadakan pada 31 Januari yang lalu. Jutaan terimakasih kepada :

  1. Rakan trainer saya Ust Che Rimi Husin.
  2. PERSEPSI...dari awal hingga akhir membuat persiapan.
  3. Seluruh bakal graduan DUUS 6.

Wajah-wajah bakal peguam yang terkenal satu hari nanti pastinya terdiri daripada kalangan mereka yang berjaya seperti mereka. Apa-apa pun semoga sukses di luar sana dengan kejayaan yang penuh gemilang.

2 comments:

Anonymous said...

salam...
it was an amazing day we have been through with our new dean..hehe...ust,a week after pgrm ni sy dpt interview letter from SPA...if sy g interview nnti sy akan applykan ape yg ust2 ajar aritu...

Jawatan Kosong said...

Apa JawatanKosongKerjaKosong.com tawarkan?

Terlalu banyak websites menyebarkan jawatan kosong, kerja kosong, jawatan kerajaan. Tetapi kebanyakkannya sudah lapuk dan tidak terkini. Ataupun anda terlambat untuk melihat iklan tersebut dan terlepas peluang.

Jangan sia siakan potensi diri anda untuk mendapatkan pekerjaan terbaik. Daftarkan diri anda dengan JawatanKosongKerjaKosong.com. Kami akan menghantar iklan kekosongan pekerjaan dengan segera kepada anda. Update secepat mungkin kepada anda.


Daftar Sekarang